dinsdag 22 mei 2012

Update

Na het zien van veel voorbeelden van de jurk Elodie, wil ik er zelf ook 1 maken. Dus heb ik het patroon ook besteld. En ook een Antonia. Ze kwamen dit weekend binnen en ik wilde eigenlijk gelijk de Elodie gaan maken. Maar het is verstandiger om hier nog even mee te wachten. Heb nog veel te veel projecten geknipt liggen. Het is wel leuk om met zo veel dingen tegelijk bezig te zijn. Maar voor mij is het toch beter om met een paar tegelijk bezig te zijn, 8 is gewoon te veel. Vanavond verder met mijn bolero voor bij de communiejurk. Ik wil de jurk, bolero, haarband en verjaardagscadeau deze week wel af hebben. Gelukkig is alleen de bolero  nog een groot project, voor de rest zijn er alleen nog een paar dingen om af te werken.

2 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar: in enthousiasme met veel te veel tegelijk bezig willen ;-) Succes met je projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig zijn 3 projecten al helemaal klaar, 3 projecten al op de helft, de andere 2 net aan begonnen. Maar nog zoveel ideeën om te maken. Maar gebrek aan tijd.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...