zondag 20 mei 2012

Babyspullen

Tutpopje gemaakt van nicky velours en katoen

Pamperzakje gemaakt nadat ik de werkbeschrijving bij madamezsazsa had gelezen. Ik heb niet gekeken naar de maten, maar uiteindelijk zelf wat gefabriceerd.


De achterkant van de pamperzak, afgezet met bolletjesband. De volgende keer zal ik de stofjes eerst verstevigen en klittenband erop naaien.Labeldoekje de ene kant en labeldoekje de ander kant. De eerste keer dat ik labels ging vastmaken. Moet nog oefenen op de labels er recht op krijgen.


Boxkleed voor Luuk, kindje van een vriendin. Ik had de voering niet vastgezet tussen de boven- en onderkant. Dus na het wassen kreeg ze de voering niet meer goed. Heb dit uiteindelijk aangepast en vastgezet. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...