woensdag 27 juni 2012

Voorraad

Vorige week 2 speelballen gemaakt, moeten nog een belletje hebben en dan dichtnaaien. Ook heb ik een vogel met allerlei labels gemaakt. Geheel mijn eigen ontwerp, ik vind het erg grappig geworden. Dus daar komen er nog meer van. Is nog niet helemaal klaar, moet de vleugels er nog opnaaien en dichtmaken. Is alweer een beetje meer van mijn voorraad voor de vrijmarkt.
Deze week moet ik eerst een speelkleed maken. Gelukkig kan mijn moeder op Daphne komen passen, zodat ik eindelijk tijd heb om dit af te maken. 
En heb nog steeds projecten liggen, maar die ga ik er tussendoor doen. Een beetje voor de voorraad en een beetje voor mezelf.



4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel Mariette. Plannen zat, nu nog de uitvoering. Heb vandaag te veel gewerkt voor de baas, waardoor ik niks heb gedaan aan het speelkleed. Morgen weer een dag.
      Groetjes Kamala

      Verwijderen
  2. Klinkt goed , speelballen met belletjes :-)
    Ben nieuwsgierig hoe alles eruit gaat zien en succes met de vrijmarkt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal binnenkort eens een foto plaatsen van wat ik tot nu toe heb. Ook nog iets vinden om de belletjes harder te laten klinken.
      Groetjes Kamala

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...