zaterdag 16 juni 2012

Vrijmarkt

Ik heb me gisteren aangemeld voor de vrijmarkt op Boxtel Oost Dag. Nu maar hopen dat ik een kraam krijg. Het is maar een kleine markt, 20 kramen. Dus je moet er wel snel bij zijn.
Ik was eerst aan het twijfelen of ik wel mee zou doen. Is dat niet veel te vroeg en bovendien ik heb nog helemaal geen voorraad, geen website, geen visitekaartjes, geen logo, etc. Wel een hoop voorbeelden. Maar je moet natuurlijk wel iets tastbaars kunnen laten zien. 
Voor de andere kant geef het mij wel een doel om daadwerkelijk iets te maken van mijn bedrijf. Dus toch aangemeld en nu flink hard werken om ene voorraad te hebben. Heb in elk geval 3 babypuzzelballen en stofjes geknipt liggen voor een speelbal. Nu de rest nog. Heb gelukkig nog bijna 3 maanden. Tenminste als alles doorgaat.

1 opmerking:

  1. Jaaa en het gaat door. Ik heb een kraam kunnen bemachtigen. Is een flinke kraam, wel 4 meter lang. Dus moet een flinke voorraad gaan maken. Hopelijk ga ik dat op tijd redden. Heb tot nu toe nog maar 3 ballen. Dus ik denk dat ik nu (bijna) elke avond wel achter de machine moet gaan zitten. Heb nog (bijna) 3 maanden te tijd.

    Iemand toevallig nog ideeën dat ik kan gaan maken. Ik heb zelf al een hoop bedacht, maar ja het gaat natuurlijk om wat het publiek leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...