dinsdag 17 juli 2012

Mijn 1ste Elodie

Ja daar is dan mijn 1ste Elodie. Nadat ik heel veel voorbeelden had gezien, dacht ik die moet ik ook eens maken. Ik vind het resultaat echt geweldig. En natuurlijk staat het nog veel mooier op Daphne zelf. Eigenlijk wilde ik de jurk alleen maken van de oranje stof, maar had veel te weinig stof. Ben ik even blij dat ik te weinig stof had. Deze combinatie vind ik veel gaver.
Met deze herfstweer moet er wel iets met lange mouwen bij en een legging.




 Je ziet haar denken.
Daphne had veel plezier op de trampoline. Ze probeerde te springen. De bewegingen waren goed, maar natuurlijk gaat ze nog niet de lucht in. 



Dit is 1 van haar lievelingsknuffels. Ze moeten overal mee naar toe, ook kan ze niet zonder ze slapen. Ze weet precies hoe de Zebra heet.



2 opmerkingen:

  1. het staat haar geweldig!
    mooie jurk,
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel. Ben zelf erg trots, was mijn eerste jurk via een patroon. En Daphne moet de jurk vaak aan als we een bijzondere dag hebben.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...