zaterdag 14 juli 2012

Mijn bestelde spullen.

Ik heb van de week  patronen van Farbenmix besteld, en die zijn nu lekker binnen. Ik heb Felix, Laguna, Mariluz, Zucka, Xenia en Ventura binnen. En had al eerder Antonia en Elodie besteld. Zo heb nu dus wel veel patronen. Ik heb hiernaast ook verschillende Knippie's (4x), en ABC's (3 st.) en een Ottobre liggen.


Mijn bestelde stofjes en bandjes van de Stoffenkraam zijn ook binnen. Ben daar ook helemaal blij mee. En moet eigenlijk nog veel meer stof bestellen, de grote lappen beginnen langzaam te verdwijnen.
En mijn 2 paspoppen zijn vandaag binnen gekomen. De 2 kleinste maatjes. Zijn in hoogte verstelbaar en hebben een glazen voet.


Zo nu moet ik toch echt aan de slag met het verder inrichten van mijn naaiatelier. Moet ook nog steeds lezen hoe de nieuwe naaimachine werkt (die ik dus nog steeds niet heb gebruikt, terwijl ik het al heb vanaf moederdag). Heb wel 1 keer gekeken hoe het werkte. Maar ik weet niet hoe je de steekgrootte/steekbreedte moet aanpassen. De handleiding staat op CD-rom, maar onze computer wil dit niet meer openen. 


Maar ik ben al goed op dreef met mijn voorraad voor de markt op 30 september. 14 dingen zijn helemaal klaar, 2 dingen moeten alleen nog dicht genaaid worden, en er liggen alweer 4 dingen geknipt klaar.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...