donderdag 23 augustus 2012

Strandjurk en zwembadpret


Dit jurkje heb ik speciaal gemaakt voor op het strand of na het zwemmen. Het is gemaakt van zachte badstof, heb hiervoor een handdoek gebruikt. Het idee kwam van crafterhours. Ik heb een ander ontwerp gemaakt, rug is sowieso anders. Ik heb een patroon gemaakt van een tuniek uit Ottobre herfst 2012, maar je ziet die hier helemaal niet aan terug, heb namelijk alleen de basis gebruikt. Tegen het einde kwam ik net op  tijd achter dat ik de capuchon was vergeten. Wilde die er alsnog aan maken, maar kwam tot de conclusie dat ik te weinig stof hiervoor had. Dus heb ik de capuchon weggelaten. Ik wilde nog wel een hoedje maken, maar had daar geen zin meer in. Het was dikke stof, heb daar 3 naalden op gebroken.
Daphne zit druiven te eten na het zwemmen.

Hieronder foto´s van zwembadpret.



Lekker zwembadpret. Vorige week woensdag zagen we dat het geweldig weer zou gaan worden. Dus hadden we ons zwembad opgezet. Daphne zag al het water en wilde er gelijk mee spelen. Het was toen eigenlijk nog heel erg fris, te koud om te zwemmen. Maar daar geeft Daphne helemaal niks om, zoals je aan de foto's ziet. Ze was kletsnat geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...